אוברולים לאמא של כלה

אוברול לאם הכלה – מקורי, נועז ושונה 

חתונת הבת מתקרבת? מחפשות את פריט הלבוש המושלם? אם בעבר, שמלות וחצאיות היו הבחירה שנחשבה כנכונה ביותר עבור הלבוש של אם הכלה, הרי שכיום, אוברול הוא אופציה אופנתית ומסוגננת לאימהות שרוצות להיראות שיקיות ומודרניות בחתונה של הבת שלהן. למעשה, אוברול הפך לחלופה פופולרית שמציעה יתרונות רבים. מהם היתרונות של אוברולים לאמא של כלה? מהם השיקולים שיש לקחת בחשבון בבחירת אוברול? היכן כדאי לרכוש? כל התשובות במאמר זה. 

יתרונות בבחירת אוברול לאמא של כלה 

כאמור, בחירה בשמלה היא האפשרות שנחשבה עד לא מזמן לבחירה המדויקת ביותר עבור אם הכלה. אולם, הזמנים השתנו וכיום ניתן לבחור גם אחרת. אם אתן מחפשות פריט לבוש קצת אחר, אוברול הוא האופציה המושלמת עבורכן. אחד היתרונות הבולטים של אוברול הוא הגמישות. למעשה, אוברול הוא פריט לבוש אשר ניתן להסתובב ולרקוד איתו בנוחות. יתרון זה חשוב במיוחד לאימהות שרוצות ליהנות מהחגיגה עם המשפחה והחברים שלהן. על אף הפופולריות הגדולה של האוברול, נשים רבות חוששות כי אוברול לא מספיק חגיגי לחתונה בה האם היא המארחת. חשוב לומר כי ההפך הוא הנכון. כלומר, בנוסף להיותו פרקטי, אוברול הוא בחירה מסוגננת וייחודית שתגרום לכל אמא לבלוט בים של שמלות וחצאיות מסורתיות. אוברולים מגיעים במגוון בדים, צבעים והדפסים, כך שאימהות יכולות לבחור סגנון שמתאים לטעם האישי שלהן.

איך לבחור אוברול? 

הנה מספר טיפים שיעזרו לכן לבחור את האוברול המושלם עבורכן: 

  • סגנון החתונה – הגורם הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת אוברול אם הכלה הוא הסגנון של החתונה. כך למשל, אם החתונה רשמית, אולי כדאי לבחור באוברול מבדים יוקרתיים כמו משי או סאטן. 
  • מזג האוויר – אם החתונה מתקיימת בחודשי הקיץ, מומלץ לבחור בבד קליל ונושם. לחילופין, אם החתונה מתקיימת בחודשי החורף, כדאי לבחור בבד עבה ומבודד יותר כדי להתחמם. 
  • גזרה – בבחירת אוברול, חשוב לבחור בגזרה שמחמיאה למבנה גופכן. חלק מהאוברולים מעוצבים כך שיהיו צמודים, בעוד שאחרים רפויים יותר. כדאי לנסות מספר סגנונות שונים כדי לראות איזה מהם נראה הכי טוב עבורכן. 

שי פרץ – מעצב ישראלי לבגדי ערב 

אם אתן מחפשות אוברול לחתונה של הבת – הגעתן למקום הנכון! שי פרץ ייסד את בית האופנה פיסטאש לפני למעלה מ – 15 שנים עם חזון, חיוך ותשוקה למקצוע. מאז ועד היום שי ממשיך לעצב, לחדש ולהמציא את עצמו מחדש בשלל עיצובים של שמלות ערב לנשים מבוגרות וצעירות כאחד. ניתן למצוא אצלנו במגוון סגנונות ובכל המידות. כל האוברולים שלנו מיוצרים עם החומרים האיכותיים ביותר. בואו לבקר אותנו באתר ולהתרשם מקולקציות שונות של אוברולים ושמלות. בנוסף, ניתן לתאם איתנו פגישה ולהגיע לבוטיק שלנו – שם, נשמח לעמוד לרשותכן ולהתאים את השמלות המדויקות ביותר עבורכן. אז למה אתן מחכות? צרו קשר עוד היום לפרטים נוספים לחצו כאן

בטלפון – 050-2266021 

Instagram 

https://www.instagram.com/shay_peretz_pistache/

WhatsApp
היי
כייף שאתם כאן
מוזמנים לשלוח לנו הודעה
צוות פיסטאש