מעשה בשמלה – מגזין סלונה

אם גם את מחפשת את השמלה המושלמת, זו שתתאים לגזרה שלך, תהיה מיוחדת ושונה מכל שמלה שראית ולא תפסיקי לקבל עליה מחמאות, את צריכה להכיר את הסטודיו של שי פרץ. הסטודיו הצבעוני והמעוצב של פרץ מביא לידי ביטוי את המוזות של המעצב והוא ממוקם ברחוב דיזינגוף בתל אביב. את ההשראה והרעיונות לשמלות הייחודיות הוא שואב מההוויה התוססת של הרחוב הססגוני.

שי פרץ החל את דרכו כמעצב וסטייליסט ראשי של חברות האופנה הגדולות בישראל. הוא אהב את עולם האופנה עוד בילדותו ולמד אותו לעומק בפריז. לפני מספר שנים החליט שי לצאת לדרך עצמאית ולהתמקד בקו שמלות ערב יוקרתיות וכיום הוא הבעלים של המותג המוביל פיסטאש, המתמחה בעיצוב וייצור של שמלות ערב לכל גיל ולכל מידה.

העיצובים הייחודיים, אשר מותאמים בצורה נפלאה אל גוף האישה ויודעים להדגיש את הנשיות, מעניקים לכל אישה שנכנסת אל הסטודיו את האפשרות למצוא את השמלה שגורמת לה להרגיש יפה במיוחד.

כחלק מהרצון של פרץ להעשיר את חווית הקניה ולהעניק לכל אישה הזדמנות לטוטאל לוק נשי, צבעוני ומיוחד, הקולקצייה הועשרה והורחבה וניתן למצוא בסטודיו גם שמלות קוקטייל שיקיות, שמלות שושבינה, אוברולים בגזרות מפתיעות, בגדי קז’ואל איכותיים, תכשיטים ייחודיים מברזיל ונעליים ותיקי ערב מאיטליה.

את הקו העיצובי של השמלות מגדיר פרץ כגרנדיוזי ונועז, אך יחד עם זאת, ככזה שאינו מתפשר על נוחות ויותר מהכל, מבין נשים ושואף לתת מענה לכל אתגר ולצרכים הייחודיים להן.

קהל היעד של הסטודיו הן נשים בכל גיל ובכל מידה אשר רוצות להגשים חלום. ניתן לראות שבכל הנשים המגיעות אל הסטודיו של פרץ קיים הרצון ליהנות משמלת ערב מרהיבה בעיצוב חסר פשרות וחובק עולם, המביא את רוח המותג התוססת אל תוך העיצובים השונים. הבדים היוקרתיים נרכשים בקפידה באירופה ובמזרח, השמלות נתפרות באיטליה מלאת הסטייל ותיקונים, אם צריך, נעשים בישראל.

מחירי השמלות של פיסטאש מונגשים לקהל הנשי הישראלי, כחלק מהרצון של פרץ לשמח ולדאוג לכל אישה עד לשביעות רצון מלאה. שמלות הערב נמכרות במחירים הנעים בין 2000 ש”ח ל- 4000 ₪ ודגמים מורכבים יותר הכוללים רקמות בעבודת יד נמכרים במחירים של כ -7000 ₪. טווח השמלות בסטודיו הוא החל מ- 36 ועד 52 ובמידת הצורך, מייצרים במידות נוספות.

לחצי לסרטון מיום הצילומים:

https://www.youtube.com/watch?v=vi51KOcPAAs&feature=youtu.be

 

צילום: דביר כחלון

הסטודיו ממוקם ברחוב דיזינגוף 213, תל אביב.

WhatsApp
היי
כייף שאתם כאן
מוזמנים לשלוח לנו הודעה
צוות פיסטאש