שיא הסטייל: שמלות ערב ארוכות אלגנטיות

אירוע משפחתי משמעותי או הזמנה לאירוע נוצץ, מיד מעלים את הצורך למצוא שמלת ערב אלגנטית. שמלה כזו, שנבחרה ועוצבה בקפידה, היא דרך מושלמת לשדר חגיגיות, אופנתיות ויוקרה. לכן חשוב להזמין שמלה כזו ממעצב מוביל ומנוסה, שיודע כיצד להתאים אותה למבנה הגוף, לגיל ולסגנון של האישה. ולא פחות חשוב – לטיב האירוע אליו היא מוזמנת.

למה כדאי ללבוש לאירועים שמלות ערב אלגנטיות?

שמלות אלגנטיות לערב הן לא סתם פריט לבוש. זוהי הצהרה אופנתית מרשימה, שמבטאת את הסגנון של מי שלובשת אותה. בין אם מדובר באירוע גאלה זוהר, מסיבת קוקטייל או קבלת פנים לחתונה, שמלת הערב הנכונה לא רק תרשים את הסובבים, אלא גם תעלה את תחושת הביטחון העצמי של האישה.

שמלות ערב ארוכות אלגנטיות, שמגיעות לגובה הקרסוליים, העקבים או אפילו נשפכות מעט על הרצפה, הן בעלות אימפקט עוצמתי יותר משמלת ערב קצרה. לשמלות כאלה יש אפיל נצחי, המשדר תחכום קלאסי ללא מאמץ. בנוסף, הגזרה המוארכת מייצרת מראה תמיר, אלגנטי ומפוסל. בדים נשפכים ואלמנטים עיצוביים שמוצמדים לשמלה, מוסיפים לה עידון לצד חגיגיות מרשימה. כאשר העיצוב שלה מקצועי, מוקפד ויצירתי, היא תיראה ממש כמו יצירת אמנות.

7 עיצובים מעניינים של שמלות ערב אלגנטיות

עיצוב של שמלת ערב הוא כר פורה ליצירתיות. שמלה כזו מאפשרת שימוש במגוון בדים, צבעים ואלמנטים, שיש לעצב באופן מקצועי תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר. הנה כמה דוגמאות לעיצובים מעניינים של שמלות אלגנטיות לערב:

  • שמלת ערב בצבע חום בהיר ושקט, בעלת מחשוף ושרוולים א-סימטריים, עם עיטור רשת שחור על הכתף. שמלה מבד נשפך ומתנפנף, כאשר החלק התחתון בגימור קפלים בסגנון פליסה.
  • שמלת סטרפלס מוזהבת מבד נשפך, עם כתפיות נמוכות, מותני מעטפה ושסע עמוק.
  • שמלה שחורה בגזרה קלאסית, משובצת חרוזים נוצצים, בעלת מחשוף גב עמוק עם כתפיות מוצלבות.
  • שמלה חצי-שקופה ודקיקה עם שרוולי כנפיים, מעוצבת בהשראת גלביות, בעלת אלמנטים אוריינטליים מנצנצים.
  • שמלת נסיכות מעוטרת בהדפס מוזהב, בעלת מחשוף עמוק ובד טול נשפך.
  • שמלה אדומה לוהטת בעלת מחשוף א-סימטרי ושסע קדמי גבוה, כאשר החלק התחתון נפוח ונשפך.
  • שמלת אגדות מחויטת באורך קרסול, בעלת מחשוף סטרפלס וגימור של הדפס פרחי אירוס סגולים.

 

4 טיפים להשלמת הסטייל של שמלת ערב

כאשר לובשים שמלת ערב חגיגית ומרשימה, רצוי להשלים את המראה באופנים נוספים, על מנת שיתלכד וישדר אלגנטיות ותחכום. הנה כמה טיפים שיעזרו לייצר מראה בלתי נשכח שכולו סטייל:

  1. תכשיטים: כאשר לובשים שמלת ערב, מומלץ לענוד תכשיטים שיתכתבו עם הסגנון שלה ולא יתנגשו בו. לדוגמא, את המראה של שמלה קלאסית ושקטה ניתן "לשבור" בעזרת תכשיט אחד בולט, כמו עגילי נברשת או ענק נוצץ לצוואר; עם שמלה בסגנון אוריינטלי מומלץ לענוד תכשיטים בסגנון דומה, להשלמת המראה; ואם השמלה עצמה משלבת אלמנטים נוצצים, מוטב לא להתחרות בהם ולבחור בתכשיטים עדינים.
  2. אביזרים (אקססוריז): כמאמר הלהיט, "כל אחת סוחבת איתה תיק קטן". כשאת בלבוש אלגנטי, את כמובן לא סוחבת תיק, אבל בהחלט נושאת אותו איתך. חשוב שהתיק יהלום את השמלה ויחמיא לה ושיהיה בגודל מתאים. זה יכול להיות למשל תיק קלאץ' לנשיאה ביד, או תיק בעל רצועה עדינה ביותר. הוא יכול לשבור את הצבעוניות של השמלה, לנצנץ או להשתלב בצבע הכללי של המראה.
  3. נעליים: ראשית, חשוב לבחור את הנעליים בהתאם לאורך השמלה, כך שלא יפגעו בגזרה הכללית אם יהיו גבוהות או נמוכות מדי. הנעליים המתאימות ביותר לשמלת ערב ארוכה, הן נעליים עם עקב גבוה יחסית – בין אם אלה סנדלים אלגנטיים או נעלי עקב סגורות. גם כאן יש לבחור בצבעוניות וסגנון שיתאימו לאלה של השמלה, או לחילופין ייצרו ניגוד מעניין.
  4. תסרוקת: כאשר לובשים שמלת ערב מעוצבת, גם עיצוב השיער צריך להיות בהתאם. שיער לא מסורק או תלתלים סוררים, יפגעו במראה כולו. לכן מומלץ להגיע למעצב שיער לפני ההגעה לאירוע, כדי להבטיח שיהיה מסודר בקפידה. תסרוקות מתאימות יכולות להיות פן חלק, קוקו גבוה, פקעת הדוקה או תלתלים רכים וגליים. גם שיער אסוף ברישול יכול להתאים, כאשר הוא מדויק ומעוצב.

 

שי פרץ – שמלות אלגנטיות ויפהפיות לאירוע ערב

בחירה של שמלת הערב הנכונה לאירוע, היא משימה שיש להעניק לה תשומת לב. אנחנו בסטודיו המעצב שי פרץ יודעים עד כמה חשוב לך להיראות במיטבך באירוע, ונעשה הכל על מנת לעצב עבורך את השמלה המושלמת. יחד עם המעצב המוביל שי פרץ, נבין מה הסגנון האישי שלך, נבדוק לאילו גזרות את מתחברת ונחפש את העיצוב הנכון, שיחמיא למבנה הגוף שלך. באופן זה נוכל להבטיח, שהשמלה תענה על הציפיות ותרשים את כל מי שיראו אותה. אנחנו מזמינים אותך להתרשם ממגוון הקולקציות והדגמים המופיעים באתר, ולהגיע לסטודיו כדי לעצב את שמלת החלומות שלך. לכל שאלה נוספת, צלצלי אלינו 050-2266021

Instagram 

https://www.instagram.com/shay_peretz_pistache/

WhatsApp
היי
כייף שאתם כאן
מוזמנים לשלוח לנו הודעה
צוות פיסטאש