שמלות ערב לנשים

בגדי ערב לנשים – יופי, זוהר ויוקרה

עד לא מזמן, השמלה הארוכה הייתה הבחירה המועדפת של נשים רבות באירועים רשמיים שונים. אולם, כיום ניתן למצוא סוגים שונים של בגדים לאירועים לנשים, וביניהם כמובן נמצאים השמלה והאוברול. מה ההבדל בין שמלה ואוברול? איך בוחרים בגדים לאירוע? היכן כדאי לרכוש? כל התשובות במאמר זה.

שמלה או אוברול – איך אפשר לבחור?

  • שמלת ערב – שמלות היו אופציה מומלצת לבגדי ערב במשך מאות שנים. ישנם סגנונות רבים ושונים של שמלות, מהשמלה השחורה והצמודה ועד לשמלות ארוכות נשפכות. שמלות מיוצרות ממגוון חומרים, כולל משי, סאטן, תחרה, שיפון ועוד. הבד והסגנון של השמלה יכולים ליצור מראה קלאסי ואלגנטי או נועז ודרמטי – לפי בחירתכן. אין ספק כי שמלות הן אופציה קלאסית כאשר מדובר על בגדי ערב נשים. שמלות ערב מגיעות במגוון סגנונות ואורכים, כך שניתן למצוא בקלות שמלה אשר תתאים למבנה גופכן ולסגנון האישי שלכן.
  • אוברול – אוברול, לעומת זאת, הוא בחירה מודרנית יותר ללבוש ערב. בעוד שאוברול נחשב בעבר לפריט לבוש קז'ואל, מעצבים יוצרים כיום גרסאות מסוגננות ומתוחכמות שניתן ללבוש לאירועים רשמיים. ניתן להכין אוברולים ממגוון חומרים, כולל קטיפה, סאטן, פייטים ועוד. הם יכולים גם להיות מעוצבים במגוון רחב של סגנונות.

בגדים לאירוע לנשים – איך לבחור נכון?

הנה כמה גורמים שיעזרו לכן לבחור נכון את השמלה או האוברול לאירוע הקרוב:

  • סוג האירוע – כאשר אתן רוצות לבחור בגד לאירוע, חשוב שתדעו כי ישנו קוד לבוש. כלומרף יש הבדל בין בגדים לחתונה לנשים ובין בגדים לאירוע עסקי. אם אתן משתתפות באירוע רשמי, כדאי ללבוש שמלה ארוכה ונשפכת. לעומת זאת, אם קוד הלבוש הוא יותר קז'ואלי, ניתן ללבוש שמלה קצרה יותר או אוברול. חשוב תמיד לבדוק את קוד הלבוש מראש כדי לוודא שאתן לבושות בהתאם.
  • מבנה הגוף – גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון בעת בחירת בגדי ערב הוא מבנה הגוף שלכן. לכל אישה יש מבנה גוף אחר, כך שסגנונות שונים של שמלות ואוברולים יחמיאו למבני גוף שונים.
  • נוחות – מדובר בשיקול מרכזי בבחירת בגדי ערב. ודאי לא תרצו כל הערב להתעסק עם האוברול או השמלה – אלא, אתן רוצות להרגיש נוחות ובטוחות כבר מהרגע הראשון בו אתן מודדות את הבגד. לכן, חשוב לבחור בדים וסגנונות שאתן מרגישות בהם טוב. למשל, אם אתן מוזמנות לאירוע בקיץ, שמלה קלילה או אוברול מבד נושם עשויים להיות נוחים יותר משמלה מבד עבה.
  • סגנון – הסגנון האישי שלכן הוא חלק מהאישיות שלכן, לכן חשוב לזכור אותו כאשר אתן מגיעות לבחור בגדים לאירועים. האם אתן מעדיפות סגנונות קלאסיים ואלגנטיים או מראה מודרני ונועז יותר? האם אתן אוהבות הדפסים נועזים או צבעים פשוטים וסולידיים? גם השמלות וגם האוברול מגיעים במגוון סגנונות, כך שבטוח תמצאו משהו שיתאים לטעם שלכן. בנקודה זו חשוב לציין כי לצד השמירה על הסגנון האישי, כדאי להעז ולנסות דברים חדשים שטרם ניסיתן – אתן תופתעו לגלות כמה סגנונות יכולים להתאים לכן.
  • רבגוניות – כאשר אתן בוחרות בגדי ערב נשים, חשוב גם לקחת בחשבון את הרבגוניות. האם תרצו ללבוש את השמלה או האוברול לאירועים נוספים? בחירת פריטים שיוכלו לשמש אתכן מספר פעמים, יכולה להיות השקעה חכמה בארון הבגדים שלכן.

שי פרץ – מעצב בגדי ערב

אם אתן מחפשות בגדי מעצבים לנשים לערב – הגעתן למקום הנכון! שי פרץ ייסד את בית האופנה פיסטאש לפני למעלה מ – 15 שנים עם חזון, חיוך ותשוקה למקצוע. מאז ועד היום שי ממשיך לעצב, לחדש ולהמציא את עצמו מחדש בשלל עיצובים של שמלות ערב לנשים מבוגרות וצעירות כאחד. ניתן למצוא אצלנו במגוון סגנונות ובכל המידות. כל השמלות שלנו מיוצרים עם החומרים האיכותיים ביותר. בואו לבקר אותנו באתר ולהתרשם מקולקציות שונות של האוברולים והשמלות שלנו. בנוסף, ניתן לתאם איתנו פגישה ולהגיע לבוטיק שלנו – שם, נשמח לעמוד לרשותכן ולהתאים את השמלות המדויקות ביותר עבורכן. אז למה אתן מחכות? צרו קשר עוד היום  לפרטים נוספים לחצו כאן.

בטלפון – 050-2266021

ב  Instagram

https://www.instagram.com/shay_peretz_pistache/

WhatsApp
היי
כייף שאתם כאן
מוזמנים לשלוח לנו הודעה
צוות פיסטאש